wtorek, 21 stycznia 2014

Aktualizacja włosów:)))

 
 Zapuszczać postanowiłam w sierpniu  2012 roku i było tak:

A jest tak:
 WŁOSY SOBIE ROSNĄ :) ale niestety nie za szybko:(( w między czasie tylko raz podcinałam końcówki......
walczę o każdy centymetr....
pielęgnacja:
Nakładam oleje na mokre włosy i zmywam dopiero rano( Amla , migdałowy, Jśminowy )
Zmywam odżywką później szamponem bez sls i później maska  Kallos latte

Nie jest jakaś bogata ta pielęgnacja ale mi to starcza...
wspieram się suplementami
ostatnio skończyłam kurację calcium pantotenicum
 
Zużyłam jak widać 5 opakowań.
 
Teraz łykam skrzyp z pokrzywą.
 
DO TEGO WCIERKA JANTAR
i zabezpieczam końcówki włosów olejkiem arganowym ,makadamia  i morokan oil
 
ale ostatnio w Tkmxxx natrafiłam na oto taki zestaw:
 Dużo włosów mi wypada a te kapsułki  są właśnie żeby temu zaradzić
 

 Zapłaciłam za 12 ampułek 7.99 GBP myślę że trafiła mi się okazja zobaczę jakie będą efekty...

 
Długa droga jeszcze mnie czeka....... 
A u was jak wygląda sprawa z włosami??? zapuszczacie???
Pozdrawiam cieplutko:)****
 
 
 
 
 
 
 


 

13 komentarzy:

  1. Uwazaj aby nie brac dlugo suplementow, max 3 miesiace i przerwac na min 2. Organizm sie przyzwyczaja i po czasie substancja przestaje dzialac. Wloski masz dlugie jak na poczatkowa dlugosc. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie robiłam przerwy:///// bo w sumie ja nigdy nie łykam tych samych tabletek.... biorę np. CP potem skrzyp, pokrzywę , itp....... to myślałam że skoro inne suplementy to organizm się do nich nie przyzwyczai...
      oj ja cały czas myślę że włosy są za krótkie jak na 18 miesięcy zapuszczania://///

      Usuń
  2. Bardzo ladne wlosy i przyrost dosc duzy :)! Az tak powoli chyba jednak nie rosna ;) Jak u Ciebie spisaly sie tabletki CP? Ja jestem w trakcie, jednak za malo zakupilam w PL, apteka ociaga sie z wyslaniem i od tyg. lykam tylko 1 dziennie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te tabletki są rewelacyjne mam pełno baby hair po nich!!! ale ja je brałam 3 razy dziennie po 2 tabletki czyli razem 6 na dzień mniej chyba nie ma sensu brać tam na ulotce jest nawet napisane ile brać najlepiej.... właśnie problem z dostępnością tych tabletek jest ogromna ja to chyba wszystkie apteki zleciałam i kupiłam a to jedno opakowanie w jednej a to 3 w drugiej bo więcej nie mieli a niektóre to w ogóle nie miały ich na stanie......

      Usuń
    2. Dokladnie, mi udalo sie dorwac tylko jedno opakowanie, jak bylam w PL. Zamowilam reszte prze internet, ale apteka wyslala chyba dopiero po 5 dniach i nadal czekam :/

      Usuń
    3. Wlasnie dotarly ;) Ja biore (bralam, jak mialam wystarczajaco) 4 tabletki dziennie :)

      Usuń
    4. OOO PROSZE:)))) TO SUPER ŻE DOTARŁY!!!! TERAZ CZEKAM NA RECENZJE U CIEBIE:)))

      Usuń
  3. Oj ten Tk Maxx!! :P wszystko mają co mnie kusi! Ślicznie Twoje włosy wygladają, ja podcinam rzadko, również walczę o każdy centymetr :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oj tak tk maxx kusi zawsze jak wejdę do sklepu to muszę coś kupić...... ooo to walczymy razem:))))

      Usuń
  4. ja ostatnio kupiłam CP, ale zapominam brać ;)
    też miałam problem z dostępnością :) kupiłam ostatnie opakowanie :)
    zapuszczam włosy, czasami mam ochotę obciąć (i robię to sama, przestałam ufać fryzjerom :) ) a później żałuję, że ścięłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w maju 2012 miałam długie włosy.... ale niestety miałam zły dzień włosy się nie układały i ogólnie chciałam w sobie coś zmienić i akurat przechodziłam koło zakładu fryzjerskiego i zrobiłam największa głupotę w życiu ścięłam je na boba z grzywką..... to był inpuls!!!
      a potem łzy i myśl co ja najlepszego zrobiłam!!????
      Fryzjerka mi odradzała ( o dziwo)
      także ja już od prawie 2 lat strasznie żałuje że ścięłam a teraz gdy mam gorszy dzień nakładam olej na włosy i maskę na twarz robię się na bóstwo i mi przechodzi chęć ścięcia włosów :P
      oj ważna jest systematyczność w braniu suplementów:)))

      Usuń
  5. Ja jakoś do suplementów nie jestem przyzwyczajona, póki co starczają mi maski, odżywki i oleje no i może ciut zdrowsze odżywianie xd;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bede obserwowac rezultaty brania tabletek moze i ja sie przekonam do nich :)

    OdpowiedzUsuń