sobota, 14 grudnia 2013

Chciej lista :) Dzis postanowiłam napisać listę rzeczy które chciała bym sobie sprawić........

1,GUCCI FLORA


2.Tadżin po obejrzeniu w programie Master chef zapragnęłam mieć taki w swojej kuchni


 3.Skrzypce + zapisać się na jakiś kurs nauki gry na tym instrumencie



4.flanelową piżamkę :)

5.PIĘKNE PERFUMY!!!
                                                 
                                         
                                         
                                                                  6.Cudo!!!!
                                               7.Muszę sobie to wydrukować na płutnie!!!!
                                                                  8. Marzenie!!!!! -kupione:)))

                                                             
                                                                    9.Kolejne marzenie!!!!kupione

10. PERFUMY ETERNITY CLASVIN KLAIN

11.PERFUMY ETERNITY MOMENT CALVIN KLAIN  -kupione:)

12. PALETA CIENI 

I ♡ Makeup Naked Chocolate

                                                                         
13.Foreo luna!!!





                                                                 
 to na tyle! listę będę uaktualniać :P
ależ mam zachcianki:P
no ale typowa kobieta ze mnie mi zawsze cos jest potrzebne :) 

9 komentarzy:

  1. ciekawa lista :)
    życzę, żeby zachcianki zostały zrealizowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE:))) Mam nadzieję chociaż część zrealizować w Boxing day:) czyli dzień wielkich wyprzedaży w Wielkiej Brytanii:)))

      Usuń
  2. Ciekawe zachcianki, zwlaszcza skrzypce mnie zadziwily ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze chciałam nauczyć się grać na tym instrumencie:) postanowiłam ze w 2014 w końcu coś w tym kierunku zrobię:)

      Usuń
  3. świetna lista:) ja muszę uzupełnić zapasy olejku arganowego, już prawie go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak u ciebie się sprawdza ten olejek??? ja się czaje na niego bo tyle ochów i achów....

      Usuń
  4. Szlafrok ten pierwszy sliczny :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba ten szlafroczek:) miałam kiedyś podobny i nie mogę takiego znaleźć ..... aktualnie mam szlafrok w kwiaty ale o 3 rozmiary za duży!!!!! bo jak kupiłam to nie zwróciłam uwagi jaki to rozmiar dokładnie.... bo był ułożony na kupce z rozmiarami 10 a w domu okazało się że to 16!!!! masakra ale nie miałam jak oddać bo kupywałam go w innym mieście i nie chciało mi się go odwozić....

      Usuń
  5. bardzo ciekawa lista zwłaszcza te skrzypce:) po naukach prosimy o mały pokaz :) pizama mi sie mega podoba tez uwielbiam tego typu pizamu:):) sis s

    OdpowiedzUsuń