czwartek, 12 listopada 2015

Natalia w TV! COME DINE WITH ME ( UGOTOWANI)

                                                                   



                                                                     Hejka

Zrobiłam coś o czym od zawsze marzyłam!
 Zgłosiłam się do programu Come dine with me!!! Wysłałam swoje zgłoszenie z pełną nadzieją że chociaż przeczytają ją zanim wyrzucą tą wiadomość do śmietnika internetowych wiadomośći  ale nic takiego się nie stało bo odezwali się do mnie !!!
 napisali email abym napisała im coś więcej o sobie oczywiśćie nie czekając nawet minuty napisałąm wiadomość z moim profilem i czekałam i czekałam i czekałam długie kilka dni... i nagle co ja patrzę email że próbowali się ze mną kontaktować ale nie mogą no tak nie mogli bo miałąm martwy telefon bo bateria mi padła..... SHIT!!! ODDZWONIŁAM ALE ONI NIE ODBIERALI NO TAK BYŁO JUŻ PÓŻNO..... ale zostaiłam wiadomośc głosową i oddzwonili do mnie do takiego szarego człeczka jak ja:)
Lużna rozmowa z bardzo miłą babką:) pytała o mnie znowu i czy nie jestem karana i czy byłam juz w tv ( nie licząc nagranego porodu) co sądzą znajomi i rodzina o tym że zgłosiłam się do programu ? itp... Mam dalej czekać na termin castingu.....
Program mają kręcić w dniach 6-11 Grudnia. Trzymajcie kciuki za mnie:)
Jak sie dostane to mam w planach ugotować po 2 dania  czyli po 2 z polskich potraw i po 2 z Lokalnej kuchni UK.
Czyli 2 rodzaje starterów, 2 rodzaje głownego dania, 2 rodzaje deserów + bonusowa w razie W potrawę wegetariańską .
Jako Atrakcję zorganizuje karaoke i aby moi goście spróbowali przeczytać z karteczek polskie słowa takie jak: szczypiorek, rzodkiewka, cesarz czesze cesarzową cesarzowa czesze cesarza, lub jola lojalna nielojalna jola.
a wiecie jak się mówi najszybciej stół z powyłamywanymi  nogami???  Blat! lol hahahaha
a oto funny story :
Stoję w kuchni z dziećmi i mówie do nich
- niuńki mama będzie w TV i jest szansa na wygranie tysiąc pandów!!!!
na co Casper:
-Mamo dasz mi jedną Pandę !! Proszę:)
hahaha Wyjaśniłam mu że chodzi o funty lol

Mam zamiar wystąpić w moim dniu gotowania w kreacji typowo słowiańskiej czyli biała sukienka czerwone usta i czerwone korale .




1 komentarz:

  1. Aaaaaaa! Chwila... Przed chwilą zostawiłam komentarz pod inną Twoją notką, spóźniony, bo jej wcześniej nie czytałam... Ale tu przecież byłam. I tu nic nie zostawiłam?
    Strasznie się cieszę, gratuluję i po cichutku zazdroszczę!
    Napisz jak się będą sprawy rozwijać, bo bardzo mnie to ciekawi i oczywiście obejrzę gdzieś, kiedy tylko nadadzą program z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń