poniedziałek, 24 marca 2014

Happy:D

Hejka wszystkim:)
Wraz z  nadejściem wiosny mam  pełno pozytywnej energii:))


Zostałam ciocia 2 razy w ciągu tygodnia:)) 

zamówiłam mate do ćwiczeń;)

Mam w końcu nowy telefon!!!! a nie tego żęcha....... więc powinno sie tu pojawiać więcej zdjęć:D 

rożśmieszyła mnie reklama więc i wam ją pokaże:)


                                        


Gdy ją zobaczyłam to padłam :D

I znalazłam ostatnio cudeńko:
Piękny!!!!

aaa i jeszcze jedno:
Też tak macie????

Pozdrowionka:)))

8 komentarzy:

  1. Odżywki bardzo szybko mi sie kończą, ale nie narzekam, bo moge wtedy testować nowe :p gratuluje zostania ciocia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna też na mnie pozytywnie wpływa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Ciociu :)! U mie odzywki rownie szybko ubywaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zwykle szampon się najpierw kończy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe u mnie odżywka też szybko się zużywa :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie używam odżywki mam balsam do włosów z Joanny i on mi w zupełności wystarcza..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ja tak na bardzo szybko :) Zapraszam do siebie na wielkie urodzinowe rozdanie! Z okazji roku istnienia bloga, wybierasz co wygrywasz, wartość rozdania to ponad 250złotych - może się skusisz? Będzie mi miło! Pozdrawiam!
    Kamila
    P.S Bardzo proszę o nie traktowanie tego komentarza jako spamu,ale jako zaproszeniea - nie mam jak inaczej Ciebie o moim rozdaniu poinformować :)

    OdpowiedzUsuń