sobota, 11 stycznia 2014

DLACZEGO MAM BLOGA???? Historia mojego blogowania :)


Witam wszystkich:)))
Ostatnio zdałam sobie sprawę że piszę blogi od bardzo dawna... ten który  teraz  prowadzę  mam jakieś 1.5 roku.
A wcześniej prowadziłam bloga  na Ślubowisko.pl  Pisałam tam o przygotowaniach do ślubu:)
później prowadziłam bloga na stronie 28dni.pl jest to strona poświęcona starającym się o dzieci lub dla osób które prowadzą kalendarzyk małżeński:) 
Pisałam tam o staraniach co teraz łykam(suplementy) jakie testy owulacyjne wykonałam i w końcu szczęśliwy finał czyli ciąża:) i pozostałe 9 miesięcy: USG, PIERWSZE KOPNIACZKI ,WYPRAWKI WIELKOŚĆ BRZUSZKA:)) i Poród.....
Stwierdziłam że będę miała fajną pamiątkę  na przyszłość zerknąć sobie na blogi jak szykowałam się do ślubu i znosiłam ciąże:) bo jak wiadomo człowiek z czasem wiele rzeczy zapomina..... a tak to będę mogła  sobie poczytać i dokładnie  przypomnieć te chwile:)

A później stwierdziłam że potrzebuję bloga do pisania o wszystkim i o niczym czyli o życiu:)
kosmetyki, ciuchy, czasem gotowanie oraz włosomaniactwo:P

Mieszkam z dala od rodziny (UK) i nie zawsze mam z kim pogadać mąż w pracy a dzieci małe znajomi są ale jak wiadomo każdy ma swoje życie więc blog jest dla mnie tak jakby wygadywaniem się:P
z rodzinką na skypie rozmawiam o ważniejszych sprawach niż kosmetyki lub co właśnie kupiłam i jakie to jest......

A tak na blogu zawsze mogę sobie napisać czy coś mi się podoba czy nie jakie to było itp.....
a jeszcze jak ktoś to czyta i zostawi komentarz to już w ogóle jest mi nie zmiernie miło:)
bo wiem że nie piszę tego w przestrzeń tylko kogoś to interesuję   co sobie taka ja Natalia wypisuje:)

Dziękuję wszystkim obserwatorom i komentującym za wsparcie:) jesteście cudowni:)*****


5 komentarzy:

  1. ja nigdy wcześniej nie prowadziłam, żałuję że tak późno zaczęłam :)
    Tak, ty będziesz miała fajną pamiątkę :)
    powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys prowadzilam bloga na gazecie, ale to byla daaawno temu ;) Rzeczywiscie bedziesz miala fajna pamiatke z waznych, zyciowych okresow :) Gratuluje wytrwalosci i dalszej weny do pisania zycze :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. takie blogi to fajna pamiątka! :)

    OdpowiedzUsuń