poniedziałek, 13 stycznia 2014

Cienie w kredkach : MUA i COLLECTION

Ostatnio zauważyłam że wiele firm kosmetycznych wydało cienie w kredkach i pomyślałam że spróbuję.
Kupiłam sprawdziłam i jestem zadowolona:)
  Te z COLLECTION kosztują 3.20 GBP

                                                                        z fleszem
                                                                           bez flesza
 Te z MUA kosztują 3 funty
z fleszem
 
                                                                        bez flesza

Super się sprawdzają na oku:) mega łatwa aplikacja!!! jak się komuś  spieszy to wystarczy narysować powiekę rozetrzeć ewentualnie palcem i gotowe:)
Polecam!!!!
 próbowałyście???

5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście aplikacja bardzo wygodna, lubię cienie w takiej formie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie probowałam cieni w tej formie i jakos niespecjalnie mnie kreci zeby wyprobowac :/ Ale moze jedna kredeczke kupie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie probowalam, ale ogolnie rzadko uzywam cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam okazji :)

    OdpowiedzUsuń