sobota, 28 grudnia 2013

Wyprzedażowe łupy:)))))

Wraz z mama wybrałyśmy się na Shopping wyprzedażowy:D 
Mój pierwszy zakup to były sznurówki :P za 25 pensów :P  hahahaha

 Następna była bluzka z EXHIBIT ZA 8 FUNTÓW
 Z tyłu ma zamek na całą długość pleców
 Kurtka bejsbolówka z H&M za 15 funtów ma skórzane rękawy
 Komin z H&M 7.99 GBP
 Wisior z H&M W CZACHY 4.99 GBP
 BUTY 23 Funty Matalan
 lakier z futerkiem do posypania tak zwany velvet manicure 1 funt
 Świeczka z Hitonsa za 1,50 GBP PACHNIE LODAMI WANILIOWYMI !! ŚLICZNIE:)
 


 
 Sweterek z Peacoks 10 funtów
w przybliżeniu :)
 A to jest mój hicior:) Odkąd w UK wprowadzili opłaty za torby na zakupy zaczęłam nosić ze sobą reklamówki i eco torby i zajmowały mi zawsze mnóstwo miejsca w torebce i ostatnio w funciaku znalazłam takie oto bardzo praktyczne cos:) zastanawiałam się przy kasie co to jest?? bo wisiało to zaraz przy kasach... i myslę: zapalniczka?? rękojeść od skakanki?? cukierki w dziwnym opakowaniu??
A CO SIĘ OKAZAŁO??!!
TO JEST EKO TORBA!!
HEHEHE BARDZO FAJNA SPRAWA MAŁO MIEJSCA ZAJMUJE:)
Ostatnio z mężem byłam w sklepie i on pakował zakupy poprosił mnie o reklamówkę wiec mu wyjęłam tą oto  wyżej wymienioną i on się zdziwił co ja mu daje???!!

Oczywiście dzieci moje także skorzystały oraz mąż:)
chłopakom nakupywałam gry na PS3 ,ubrania , słuchawki....... 

9 komentarzy:

  1. Czyli ogolnie zakupy udane :)? Lubie takie wyprzedazowe lowy ;) Sweterek mnie zachwycil, sliczny :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak bardzo udane:))!!!
      JESZCZE TYLKO JAKIES SPODNIE BY SIĘ PRZYDAŁY :) SWETEREK TEZ MNIE ZACHWYCIŁ:)

      Usuń
  2. ooo, ta kurtka z H&M super i za 15 funtów, udało CI się! :) buty z Matalan też fajne:)
    ja się wybieram w styczniu na zakupy, jak mój student loan przyjdzie, teraz jestem spłukana:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu przeceny też są mega.... ja np. w H&M dostałam kupony zniżkowe o 5 funtów off które ważne są od 6 stycznia i na pewno tez je wykorzystam b uzbierało mi się już ich 5....

      Usuń
  3. fajne zakupy i oczywiście eko torba :)
    ja często przypominam sobie o torbie dopiero gdy robię już zakupy :/ i jestem skazana na kupowanie jednorazowych reklamówek... powinnam zakupić sobie coś podobnego, żeby zawsze mieć w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez długi czas zapominałam ale teraz weszło mi to w krew:p

      Usuń
  4. Gdzie kupilas ten velvet manicure? :) Sweterek super! i cena.. oraz ta ekotorba :D kupilas ja w 99p, poundlandzie czy poundwordzie? :D

    OdpowiedzUsuń