niedziela, 1 grudnia 2013

Coś co tygryski lubią najbardziej:)) ZAKUPY!!!!

 
                             
W TKMAXX na przecenach wyszperałam sobie 2 rzeczy:)) Bluzę BENCH za jedyne 8 funciaków

 Oraz Cardigan z materiału bluzowego z fajnymi zdobieniami na kieszeniach tez zapłaciłam 8 funciaków..

Mam ostatnio fazę na płyny pod prysznic
 Ten zakupiłam w Asdzie zaintrygował mnie zapach cytrynowy z czarnym pieprzem
 ten zapach jest taki świąteczny:)) cynamon z brazylijskimi pomarańczami:) kupiłam go w Tesco
 tu po prostu aż się zdziwiłam bo w Tesco na półce patrzę a tam na buteleczce napis po Polsku:))
 Buciaki:)))
 Wkładki do butów trampek:) flaga brytyjska i panterka:))
Lakier do paznokci firmy Manhatan i cienie do powiek kupiłam w funciaku za duo pak :)))kolorek połyskujący róż , cienie do powiek najfajniejszy jest kolor czarny w tej paletce bo połyskuje tam kolor różowy:)
Lakier Revelon w pięknym żuczkowym kolorze  mieni się zielonym niebieskim po prostu kameleon:)

2 komentarze: