niedziela, 3 listopada 2013

Powracam:) +mały haul

Komputert zmieniony wiec mogę w końcu wpisy robic regularnie:)

Zimnoooo na dworze!!!! brrrrr......... zaopatrzyłam się w imbir, słoik miodu i cytryny  będę się raczyć herbata rozgrzewająca z tymi składnikami:)

Na fitness dalej chodzę:) tym razem mój słomiany zapał nie zwyciężył:P

zaopatrzyłam się w kilka rzeczy.... głównie z ebya-a:)

a oto i one:)
 tą czapkę po prostu musiałam mieć:) koszt 6.59GBP
 Portwel musiałam zmienić bo mój już się rozwalił:( ten ma fajna przegródkę na telefon:) cena 3.50GBP
 Mam pełno kart lojalnościowych i mój portfel  nie był w stanie ich wszystkim pomieścić więc musiałam kupić taki mini album na karty cena 0.99pensów
 Z tej maski jestem bardzo zadowolona;) organiczna zielona maska z portugali.1 kg cena 4.99GBP!!!! SZOK!!!
 Bransoletka z sztucznej skóry z ćwiekami cena 1.49GBP
 Getry na piętę cena za sztk to 1.29GBP ja kupiłam 2 w kolorze czarnyn i bordowym
 pędzel do pudru cena 1.49
 klipsiki na paznokcie:)) idealne rozwiązanie dla mnie:)) cena 1.49GBP
PASEK Z HACZYKAMI NA DRZWI cena 0.99pensów wieczam na nim torebki ale wiele na nim zawiesić się nie da bo po prostu za słabe zaczepy ma i wszystko spada....

chusta w czachy:) 1.59GBP


2 komentarze:

  1. fajnie rzeczy ;)
    taka herbatka na te jesienno zimowe wieczory obowiązkowa ;)
    moge polecic jeszcze tylko pigwe ;)
    taką czapę, getry, portfef, torebke i pędzel do pudru też by mi się przydał :)
    i lece cwiczyc z chodakowka <3
    o my fit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana tam nie ma torebki:P to jest wieszak na torebki na drzwi:P

    OdpowiedzUsuń