środa, 27 listopada 2013

Maska/ŻEL z siemienia lnianego na włosy

Naczytałam się samych pozytywów  na jej temat a że moje włosy mają zadatki na to aby być kręcone to postanowiłam spróbować czy wydobędę w ten sposób z nich ich naturalny skręt.

Przygotowanie jest bardzo proste!!! można przygotować z całych ziaren jak i mielonych i do jej wykonania są potrzebne jedynie 2 składniki WODA I ZIARNA SIEMIENIA LNIANEGO.
Pozwolę sobie na wklejenie filmiku  na którym się wzorowałam przy przygotowaniu tej maski/ŻELU
 
Konsystencja jest bardzo glutkowata:)
a oto moja maska/żel
 
a oto rezultaty już na włosach:)

 

 Skręt jako taki to może i nie jest ale już fale widać:) a wcześniej była tylko szopa....... będę kontynuować bo jak na 1-wszy raz to i tak jestem zadowolona z efektów:)
 
tu włosy jeszcze mokre:)

1 komentarz: