czwartek, 21 listopada 2013

Aktualizacja długości włosów:))

Dawno nie robiłam podobnego wpisu więc nadeszła wiekopomna chwila:)))
Zaczynałam z taką długością.....
 
A na dzień dzisiejszy jest tak:
 
efekt 18 miesięcy zapuszczania z tym że w zeszłym miesiącu byłam u fryzjera żeby włosy wyrównać bo miałam ścięte na boba więc przód miałam dłuższy niż tył podcięłam około 4-5cm
ale nie żałuje bo odżyły włosy.
 końce już krzyczały o podcięcie i po prostu wyglądały nieładnie.
następne podcięcie planuje na Maj.
i planuje zapuszczać i zapuszczać:)) z tym że z głową !pielęgnacja  przede wszystkim!!!
Olejowanie co najmniej 2 razy w tygodniu.
mam nadzieję że na komunie mojego synka, która odbędzie się w maju 2015 roku będę miała długie włosy.......
 
 
 

1 komentarz:

  1. jej, piękne ;) ja jaz zetne w grudniu to będę miała nie wiele dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń