piątek, 12 kwietnia 2013

Smutny dzen....

Bardzo smutny dzien dzis jest bo musielismy porzegnac sie z naszym pieskiem.... sasiadom nie odpowiadalo to ze wyl jak tylko wychodzilismy z domu...... strasznie tesknil za nami nawet jak jechalam szybko do sklepu.... mialam pielgrzymke sasiadow do moich drzwi z pretensjami itp. dzis pojechalam do concilu i do mieszkalnych wladz dowiedziec sie czy moge miec jakies powarzne problemy z tego powodu i co ja moge zrobic wiec nic nie poradzili mi na to tylko zostawili mnie z tym problemem..... serce mi sie sciskalo jak wracalm do domu bo nie wiedzialam co mam zrobic nie chce zyc sklocona z sasiadami a po drugie to czemu ja mam sie do nich dostosowywac... wiec jak tylko dojechalam to juz w samochodzie slyszalam jak wyje zalosnie i odrazu sasiad z domu obok mnie zaatakowal ze on  tak nie moze itp i postanowilam ze oddam pieska dalam ogloszenie na gumtree i zaraz doslownie byl odzew.wziela go portugalska rodzina mam nadziej ze bedzie mu tam rownie dobrze jak u nas.....

a z radosniejszych nowin to doszlo do mnie w koncu zamowienie z chin
a oto i one:))
kupilam taki oto kosmiczny czepek jak to muj syn nazwal ze wygladam jak kosmonauta po przymierzeniu stwierdzam ze ma 100% racji ale czegoz to sie nie robi dla pieknych wlosow:))
a ze ja mam zazwyczaj bussy morning to musialam cos wykombinowac zeby nie zostawiac olejku na cala noc na glowie tylko nalozycz i posiedziec w tym wynalazku z wlaczona suszarka i ciepelko bedzie robic swoje, a olejek  bedzie sie super wchlanial do wloskow:)
i potem umyc glowe i juz. 1 godz roboty i z glowy. A nie cala noc. Rano szybko myc glowe i suszyc oraz pedzic z dzickiem do szkoly itp..
cena 2.39GBP
KOLEJ NA NASTEPNA ZDOBYCZ
 Portwel!! zakochalam sie w nim od pierwszego wejrzenia:)) sklep new look cena 5.99GBP
Krem antytrodzikowy tonujacy 
dopiero w domu zauwazylam ze on jest taki ala BB
bardzo sie tym zaskoczylam ale pozytywnie:))
 
i znalazlam dzis cwiczenia idealne dla mnie:))

JA JESTEM NA ETAPIE PO SRODKU TEGO OBRAZKA:))
 
 
DOBRY SPOSOB NA NAMALOWANIE KRESKI:))
 
OSTANIO MAM FAZE NA TA PPIOSNKE:))
 
 

2 komentarze:

  1. ojenys, ale szkoda psa :((
    ładny portfelik ;)
    probowalas juz ten sposob z lyzeczką?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak dzis rano i bylo super:)) wszyscy w pracy chwalili moj makijaz:)) niom a pieska strsznie szkoda bo przywiazalismy sie do niego ale wiesz lepiej nie zadzierac z sasiadami bo moga byc problemy....

    OdpowiedzUsuń