poniedziałek, 19 listopada 2012

Zycie......

Eh.... znow zaczol sie nowy tydzien weekend w pracy pracowity i troszke stresujacy wprowadzili nam nowe papiery i musielismy sie wyuczac na nowo wszystkich tabelek itp.....

i smutna informacja do mnie dotarla bo zmarla katarzyna Rosica-Jaczynska:((((

ogladalam o niej program biedna kobieta......  czytam wlsnie jej ksiazke druga juz czeka w kolejce

za 4 tyg bede juz w drodze do Polski  zreszta bede juz prawie w Polsce!!!
juhu!!!!!!

musze zaczac pisac liste zeczy do zalatwienia i do kupienia......

a tak poztym to juz mam zalatwiona opieke nad zolwiem Wojciechem i Chomiczyca Samirka
Samira sie wprowadzi do mojej znajomej z Litwy a zolw ze wzgledu ze zyje w akwarjum dosc wielkich rozmiarow bedzie w domku z tym ze kolezanka bedzie przyjezdzala go karmic

a w srode jade do kina na ostatania czesc Sagi Zmierzch:)!!!! juz nie moge sie doczekac!!!!!
 musze skoczyc do indyjskiego sklepu po slonecznik NA SEANS W KINIE ZAMIAST POPCORNU:)) to odrazu kupie olejki do wlosow mojej siostrze Monice:)****

U nas w miasteczku juz wlaczyli lamki swiateczne i leca koledy az przyjemnie chgodzic po miescie:))

a ja dzis sie dowiedzialam ze Magdalena Gessler wydala ksiazke z przepisami z kuchennych rewolucji:))
i oczywiscie musze ja kupic jak bede w polsce:))
a jeszcze dzis czytajac Bloga pewnej Blogerki dowiedzialam sie ze istnieja kwitnace hcerbaty
hehehe zainrtygowaly mnie poczytalam ogladnelam filmik na YT i mnie zatkalo(!)

Zaraz znalazlam na EBAY  te herbaty i za 16 takich kulek zaplacilam 6.33 GBP z Chin:))
mam nadzieje ze przed wyjazdem do Polski przyjda bo mam zamair zabrac kilka kulek do polski i pokazac rodzince te cudo:))

ja wlasnie naolejowalam wlosy jasminowym olejkiem:) i jutroi bede miala cudowne wloski:))
a ogolnie to ruszyly z kopyta juz robie dosc dluga kite!!!!
bylam dzis na otwarci nowego marketu ktory jest teraz dosc blisko mojego domku i ciesze sie ze w koncu jak cos zapomne kupic to bede mogla wyskoczyc do sklepu i cos dokupic a nie czekac na meza az wroci i mnie zawiezie do miasta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz