środa, 3 października 2012

tiru tiru:)

Jejku alez mialam dzien:)
rano padalo strasznie!!!
Ale po kilku godzinach sie rozjasnilo i sloneczko sie pokazalo:)
przygotowalam dzis nalesniki z szpinakiem i serem greckim:D
Poszlam dzis do kolerzanki na plotki:)
Ale wczesniej to mi w sklepie cisnienie podniesli bo 2 i pol miesiaca temu kupilam nowy wozek dla dziecka i sie zepsul! chamulec i ogolnie kolka i poszlam dzis go zreklamowac bo mam gwarancje, a oni jej nie uwzglednia bo ta gwarancja obejmuje tylko wady producenta czyli jak by z ich winy bylo by uszkodzone i poradzili mi kupic nowy wozek! eh..... no i chyba musze tak zrobic bo teraz jak jade z tym wozkiem to wszyscy mnie slysza do okola bo taki dziwny odglos wygaja te kolka:/
 ale ok juz nie zanudzam.
A wiec kupilam dzis w koncu wage:) i juz wiem ile waze...... tadammmmm........
63 kg!!! masakra..... moja wymazona waga to 57kg  ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma...przy wzroscie 170cm i po 2 porodach to i tak nie jest zle:))
 DORWALAM TEZ DZIS KILKA NOWYCH KOSMETYCZNYCH NABYTKOW:)
kupilam sobie pianke do golenia  dla kobiet o zapachu zurawinowym,bo ostatnio bylam zmuszona uzyc pianki do golenia mojego meza:)P
Kupiam rownierz krem do rak z aragan oil i jest to 295ml buteleczka z papka super sprawa bo bardzo latwe dozowanie:)
Tonik do twarzy z T-ZONE czyli do twarzy z zskora mieszana z szczegolnymi problemami strefy T zcyli czolo, nos, broda.oczyszcza pory i ogolnie czuc odswierzenie po nim bo dzis juz go stosowalam po kapieli.

Maseczki rozgrzewajace do twarzy.Napisze o nich wiecej jak wyprobuje w opakowani jest ich 6 saszetek.
i 4 saszetki maseczek  czekoladowa ma za zadanie odzywic skore.,winogronowa-rozgrzewajaca,cytrynowa typu pel-off do cery zmeczonej i zielona cherbata typu pel-off doglebne oczyszczanie i usuniecie przebarwien
 

mialamdzis robic salatke Gyros ale jakos braklo mi czasu moze jutro zrobie.....
w tym tyg obedzie sie bez pieczenia ciata....
musze zaczac robic chciej liste co musze przywiesc z Polski:) zostalo tylko 2 i pol miesiaca.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz