poniedziałek, 1 października 2012

Kosmetyki z AVON

A wiec nadszedl Poniedzialek:) jejku jak ja to lubie:) w koncu mam cale 5 dni wolnego:))
I znalazlam w koncu czas na zamieszczenie co nieco na temat nowo nabytych kosmetykow z AVON
A wiec:
1.balsam do naskorkow
przyjemny zapach rozy opakowanie dosc poreczne,ale rozczarowalam sie tym ze zostal on wyprdukowany w CHINACH!!!
przeciez dotychczas kosmetyki ktore kupywalam w AVON byly produkowane w : Polsce,Czechach ,Szwecji ,Szwajcarii,Niemczech ale, ze Chinach to jestem rozczarowana........
no bo w summie na E--BAY bym kupila taki balsamik w porecznym pisaku z pedzelkiem na koncu i to sztuk az 6 w roznych zapachach za 1.50 GBP a ja w AVON dalam 1 Funta za 1 sztuke.....
eh.... zawiodlam sie
2.Rollon FAR AWAY
Przyjemny zapch niewiem czemu ale zawsze uwazalam ze to jest zapach dla starych bab i dlatego kupilam tylko rollon zeby sprawdzic jak pachnie ale okzalao sie ze jest bardzo przyjemny i chyba nastepnym razem zamowie probke perfum a potem kto wie moze sie skusze na perfumy??

3.Lakiery Colortrend (te w mniejszych buteleczkach)i nailwear pro (w wiekrzej buteleczce)
fajne kolory:) lakiery z colortrend sa bardziej z polyskiem tzn z mikrodrobinkami ktore sie mnienia Jak wiadomo seria colortrend jest dla nastolatek to pewnie dlatego:) konsystencja dosc rzadka zeby byl ladny efekt trzeba pomalowac 2 razy i dosc szybko schnie:)
Nail pro jest dosc gesty i dluuuuuugo schnie mozna usnac ZZZzzzzz........ mial byc niby ze dlugo bez odpryskow ale szalu nie ma.... ale fak jedna zalete ma ze nie trzeba dwa razy malowac jest on tak gesty ze pokrywa za pierwszym razem
4.Plyn pod prysznic.Uwielbiam je sa poprostu mega!! super pachna i wystarczy kropelka i jest eksplozja piany a do tego ten zapach pozostawiony w lazience i na ciele:)
5.Balsam do ciala.Nawilza ale nie ujedrnia... zapach bardzo intensywny:)) Pachnie skora po nim niesamowicie:)) przesiaka pidzama i posciel:)
6.Mascara Dazzling Diva -Masakra jakas!!! w katalogu opis,ze z brokatem ze super widoczne drobinki brokatu i w ogole ze idealana a tak naprawde zero brokatu i do niczego nie nadajaca sie mascara.Kupilam ja tylko na wyjatkowe okazje takie jak sylwester wyjscie do klubu czy na jakas domowke ale szalu nie ma:((
7.Roz do policzkow  z serii colortend szalu na mnie nie zrobil ot poprostu roz do policzkow jakich wiele....
 
8.Rozswietlacz pod brew wielki plus dla niego za to ,ze jest matowy:) bo jak do tej pory spotykalam sie z lekkim polyskiem.takze chyba przy nim pozostane:)
A tak ogolnie rzecz biorac to mam chopla na punkcie lakierow do paznokci kupuje je  w przeroznych
kolorach i bardzo szybko mi sie koncza bo cosdziennie zmywam kolor i maluje na nowy:)
a oto moja mala kolekcja:)
Dzis bede myslec intensywnie nad Tortem dla mojego syneczka ktory juz za tydzien obchodzi swoje 2 urodziny:))
A mnie dzis rozbawil muj straszy synek siedzimy przy stole i jemy Pomidorowa tradycyjnie poniedzialek wiec pomidorowa z rosolu musi byc XD no i juz odbiegam od watku a wiec siedzimy i ni z gruchy ni z pietruchy muj synek mowi mi .ze ma dziewczyne w szkole i ze go dzis pocalowala w policzek(!) ejze  muju syn ma dopiero 6 lat! hehehe
no ale wypytalam go delikatnie czy jest polka czy irolka i jak wyglada i czy jest fajna wszystko opowiedzial mi i byl taki jakis szczesliwy hehehe
ciesze sie ze mi powiedzial w ogole cos takiego. To znaczy, ze wie ze moze mi zaufac i ze niewstydzi sie ze mna rozmawiac o takich zeczach:) mam nadzije ze mu tak zostanie:))
Dodal jeszcze, ze jak bedzie duzy to ja bede mieszkac w Polsce bo bede juz troche stara a on zamieszka z swoja zona w domu.
heheheh Rozbroilo mnie to............
 
 
 

 

1 komentarz: