piątek, 5 października 2012

APOKALIPSA

Tytul posta wpisalam taki a nie inny dlatego ze mecze wlasnie ksiaze o tym tytule i jest strasznie ciezka.....
ale ja juz tak mam ze jak zaczne ksiazke czytac to nie moge jej po kilku kartkach zucic na polke i nie czytac musze doczytac do konca bo by mnie szlag trafil z niewiedzy jak sie skonczy....
to i ja ja mecze az doczytama kolejne ksiazki jakie na mnie czekaja to Arabska krew ,corki hanby,linia zycia i magiczna chwil.
potem 18 przyjezdzaja do mnie kolejne 2. Olowek oraz Lawka smieszne tytuly ale bardzo ciekawe ksiazki.

A na Weldbildzie mam juz chyba z 20 ksiazek wrzuconych do przechowalni
top nr 1 to Hinduskie zaslubiny i Szopka.

Za to jutro juz bede miala moje tabletki do intensywnego zapuszczania wlosow czyli:drozdze w tabletkach i calcium pantothenicum:))

Kupilismy dzis wozek:)) firmy CHICCO mam nadzieje ze bedzie bardziej wytrzymalszy niz ten z Mothercare.

dzis nabylam jeszcze 2 saszetki maseczkek z ZJAJA.
Z ZOLTA GLINKA I CZERWONA GLINKA.

bylam dzis u kolerzanki w odwiedzinach bo nie widzielismy sie chyba z 2 miesiace! i ugoscila nas jak zwykle zreszta i przygotowala super przystawki szynke wloska Parmenska  owinela ta szynka melona bialego i taki super smak z tego wyszedl ze bylam zszokowana.
musze koniecznie to zrobic kiedys przy jakiejsc szczegolnej okazjii.

a juz jutro i w niedziel praca takze dziura w zyciorysie.....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz