wtorek, 4 września 2012

Zapuszczam wlosy!!!!

                                                    Mam zamiar przez kilka dobrych lat zapuszczac wlosy......
Zawsze marzylam o pieknych dlugich wlosach najlepiej do pada ale zawsze gdy juz mialam za lopatki to je scinalam........
i teraz poprzysieglam sobie ze juz tego bledu wiecej nie zrobie!!!!
ostatnio zrobilam ta glupote w Maju:( i szybko tego pozalowalam......
mam zamiar brac kilka suplementow na porost szybszy i stosowac wcierki i szampony naturalne
zero uzywania prostownicy.
no wiec tak zaczynam zapuszczac od 29sierpnia i z wtedy mam tez zdjecie aktualne moich wlosow
a o to i ono:
                                                       29 .sierpien.2012

Masakraaaaa!!!!!!!!!! nienawidze tej dlugosci:(((((((

myslalam nawet o przedluzaniu wlosow
ale muj mezulo kategorycznie odmawia mi tej opcjii moze i ma racje musze sie poprostu uzbroic w cierpliwosc.
zdjecia bede uaktualniac co miesiac czyli kazdego 29 dnia miesiaca
Muj mezulo smial sie ze zakladam bloga o wlosach ale co on tam wie.... smial sie tez gdy mi robil zdjecie do bloga i ze bede go prosila kazdego 29 dnia miesiaca o foto i zadal mi pytanie co ja zrobie w lutym gdyz on ma co 4 lata 29 dni heh.... faceci
w lutym najwyzej bede robila 28 i po problemie:)

postaram sie nie zanudzac samymi wlosami tutaj bede tu umieszczac zdjecia moich ukochanych kwiatow Orchideii:)
i ogolnie co sie u mnie dzieje i co upolowalam w sklepach itp....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz