niedziela, 9 września 2012

Po wyczerpujacym weekendzie......

Ufffff....... jak to dobrze ,ze jutro juz poniedzialek:D
Soboty i niedziele od ponad roku to moje dni w ktorych jestem odseparowana od reszty swiata pracuje 12 godzin na dzien(!) od 6 rano do 18.
ale juz zaczol sie muj weekend:) juhuuu!!!!

 DO POLSKI WYBIERAMY SIE W GRUDNIU ZOSTALO MI 14 TYG DO WYJAZU!!!
JUZ NIE MOGE SIE DOCZEKAC:) TO BEDA MOJE PIERWSZE SWIETA W KRAJU OD 6 LAT
W ogole to dzis natknelam sie na polska ulotke(dodatek do jakiegos kobiecego pismidla) firmy YVES ROCHER i znalazlam tam plokanke octowa z malin do wlosow:) i szampon stymulujacy wzrost znalazlam ta stronke na UK ale niestety nie maja odpowiednika tego szmponu:( ale plokanke maja:) musze sobie kupic ja koniecznie:)
Poczytalam na forach opini na jej temat to sa same ochy i achy:) takze moze warto bedzie zainwestowac, az 5.50 GBP?
W ogole to moja znajoma wybiera sie do Polski w przyszly poniedzialek i porozmawialam z nia czy by mi nie kupila tych tabletek,, calcium pantothenicum" one tez maja dobre opinie, ze niby po nich wlosy szybciej rosna to przywiezie mi je bo tu w UK nie mozna ich dostac:( nawet na Polskich aptekach sa bardzo zadko ostatnio mialm juz je dodane do koszyka i przy placeniu okazalo sie, ze ich juz nie ma....
a do tego czasu bo kolerzanka dopiero po 3 tyg wraca do UK bede lykac skrzyp:)
teraz mam wlosy w masakrycznym stanie kazdy wlos zyje wlasnym zyciem i sie wykrecaja w kazda stone, ale bede twarda dam rade MUSZE!!!!
A  tym czasem ide spac
Dobranoc!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz